Skip to main content Skip to local navigation

President to host virtual town hall for faculty and instructional staff, April 21

York University President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton issues the following invite to the academic community:

Two weeks ago, we hosted York University’s first-ever Virtual Town Hall. After an excellent turnout and helpful feedback from community members, we have decided to host several group-specific virtual town halls that will allow us to respond to your questions about the University’s evolving response to COVID-19.

The next event in this series will be a virtual town hall for faculty and instructional staff on Tuesday, April 21, where we will focus on teaching, research and HR questions. I will be joined by Vice-President Academic & Provost Lisa Philipps, Vice President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, and Interim Vice President Research & Innovation Rui Wang.

Date: Tuesday, April 21
Time:
2:30 to 3:30 p.m.
Link to Zoom webinar: https://yorku.zoom.us/j/97741571842?pwd=Q3h6aDkwSThKT1hmQmdhQ2RQeldyUT09
Zoom webinar password: 696859
Link to Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/

Please submit your questions in advance using this form. During the event, please use the email conversations@yorku.ca.

We will be hosting this town hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.

In the meantime, the latest updates, resources, and answers to frequently asked questions can always be found on our COVID-19 website.

We look forward to connecting with you on April 21.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton
President & Vice-Chancellor


Il y a deux semaines, nous avons tenu la première conversation communautaire virtuelle de l’Université York. Étant donné l’excellente participation et la rétroaction utile des membres de la communauté, nous avons décidé de tenir plusieurs conversations communautaires virtuelles pour des groupes particuliers qui nous permettront de répondre à vos questions au sujet de la réponse de l’Université à la COVID-19.

Le prochain événement de cette série sera une conversation communautaire virtuelle pour les membres du corps professoral et du personnel enseignant. Elle aura lieu le mardi 21 avril et nous nous concentrerons sur des questions liées à l’enseignement, à la recherche et aux ressources humaines. Je serai accompagnée de la rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, de la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek, et du vice-président par intérim à la recherche et à l’innovation, Rui Wang.

Date : mardi 21 avril 2020
Heure :
14 h 30 à 15 h 30
Lien pour le webinaire Zoom : https://yorku.zoom.us/j/97741571842?pwd=Q3h6aDkwSThKT1hmQmdhQ2RQeldyUT09
Mot de passe pour le webinaire Zoom : 696859
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/

Veuillez envoyer vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire. Durant l’événement, veuillez utiliser le courriel : conversations@yorku.ca.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de vidéoconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger et utiliser Zoom ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Conversation communautaire.

Entre-temps, vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web COVID-19.

Je me réjouis de prendre contact avec vous le 21 avril.

Sincères salutations,

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière