The following is a message from York University President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:
It is my pleasure to invite you to the rescheduled all-community Virtual Town Hall on Monday, June 1.
As the pandemic evolves and public officials begin to speak about plans for reopening, many of you likely have questions about the University’s plans for the Fall Term. We want to use this Virtual Town Hall to answer questions from students, staff and faculty concerning academic, research and professional work.
Date: Monday, June 1
Time: 2:30 to 3:45 p.m.
Link to Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/97600980942?pwd=U1VJOWNlY1diaEJFV2pJb1RvcTBkdz09
Zoom Webinar Password: 243293
Link to Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/
I will be joined by the University’s senior leadership team: Vice-President Academic & Provost Lisa Philipps, Vice-President Research & Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, Vice-President Finance & Administration Carol McAulay, and Vice-President Advancement Jeff O’Hagan.
Please submit your questions in advance using this form. During the event, please use the email conversations@yorku.ca.
If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.
We will be hosting this Town Hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.
As always, the latest updates, resources, and answers to frequently asked questions can always be found on our COVID-19 website.
Thank you for your patience as we worked to reschedule this event, and I look forward to connecting with you on June 1st.
Sincerely,
Rhonda L. Lenton, PhD
President & Vice-Chancellor
J’ai le plaisir de vous inviter à la conversation virtuelle avec toute la communauté qui a été reprogrammée pour le lundi 1er juin.
Alors que la pandémie évolue et que les autorités publiques commencent à parler de réouverture, beaucoup d’entre vous ont sans doute des questions au sujet des plans de l’Université pour le trimestre d’automne. Nous souhaitons profiter de cette conversation communautaire virtuelle pour répondre aux questions du corps étudiant, du personnel et du corps professoral au sujet des études, de la recherche et du travail professionnel.
Date: Lundi 1er juin 2020
Heure: de 14 h 30 à 15 h 45
Lien pour le webinaire Zoom: https://yorku.zoom.us/j/97600980942?pwd=U1VJOWNlY1diaEJFV2pJb1RvcTBkdz09
Mot de passe pour le webinaire Zoom: 243293
Lien pour la diffusion en direct: https://conversations.info.yorku.ca/
Je serai accompagnée des hauts dirigeants de l’Université : la rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, et le vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan.
Veuillez soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire. Durant l’événement, veuillez utiliser le courriel conversations@yorku.ca.
Si vous avez des besoins d’accessibilité, des notes ou des commentaires, veuillez nous le faire savoir.
Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de vidéoconférence Zoom. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.
Comme toujours, vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web dédié à la COVID-19.
Merci d’avoir fait preuve de patience pour la reprogrammation de cet événement. J’ai hâte de prendre contact avec vous le 1er juin.
Sincères salutations,
Rhonda L. Lenton, PhD
Présidente et vice-chancelière