Skip to main content Skip to local navigation

Reminder: Virtual Town Hall on Monday, Sept. 21

The following is a message to the community from York University President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:

La version française suit la version anglaise.

I am writing to remind you that the first Virtual Town Hall of the academic year takes place Monday, Sept. 21.

We look forward to coming together as a community to connect and discuss the University’s plans and initiatives. Please submit questions in advance of the event using this form.

Date: Monday, Sept. 21

Time: 2:30 - 3:45 p.m.

Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/93072822686?pwd=SjJZYXY1Z1BVNzNRVUd0RlEvRU9CUT09

Webinar ID: 930 7282 2686

Telephone Dial-In:  647-374-4685

Password: 742065

Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/first-page/webcast/

Vice-President Academic and Provost Lisa Philipps, Vice-President Finance and Administration Carol McAulay, Vice-President Research and Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, Vice-President Advancement Jeff O’Hagan and Vice-Provost Students Lucy Fromowitz will also be in attendance to help answer your questions.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this Town Hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.

The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.

I look forward to your questions.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton 
President & Vice-Chancellor


RAPPEL: Conversation communautaire virtuelle le lundi 21 septembre

 

Je vous écris pour vous rappeler que vous êtes invités à la première conversation virtuelle de l’année universitaire qui aura lieu le lundi 21 septembre.

Nous nous réjouissons de réunir la communauté pour prendre contact et discuter des projets et initiatives de l’Université. Veuillez soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.

Date: Lundi 21 septembre

Heure: 14 h 30 à 15 h 45 

Webinaire Zoom: https://yorku.zoom.us/j/93072822686?pwd=SjJZYXY1Z1BVNzNRVUd0RlEvRU9CUT09

Code du webinaire: 930 7282 2686

Numéro de téléphone: 647-374-4685

Mot de passe: 742065

Lien pour la diffusion en direct: https://conversations.info.yorku.ca/first-page/webcast/

La rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek, le vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan, et la vice-rectrice aux affaires étudiantes, Lucy Fromowitz, seront également présents pour m’aider à répondre à vos questions.

Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.

Vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.

J’attends vos questions avec impatience.

Veuillez agréer mes sincères salutations,

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière