The following is a message to the community from York President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:
La version française suit la version anglaise.
As we begin the new year, we know that many students, staff, faculty members and instructors may have questions about what the changing provincial public health regulations mean for the University’s on- and off-campus programming, research and professional work. We also know that many community members are interested in learning more about York’s current plans and priorities for both the current winter semester and the upcoming summer semester.
On Monday, Feb. 8, we will be bringing the York community together for a virtual town hall, where our senior leadership team will provide updates on University operations and directly address your questions. As always, we encourage you to submit questions in advance of the event using this form.
Date: Monday, Feb. 8
Time: 9:30 to 10:45 a.m.
Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/98704749185?pwd=UHBqYk1ncVNrS0pQZXVXRFpVTXRWQT09
Webinar ID: 987 0474 9185
Telephone Dial-In: (647) 374-4685
Password: 195097
Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/
To help answer your questions, I will be joined by:
- Lisa Philipps, vice-president academic and provost,
- Carol McAulay, vice-president finance and administration,
- Amir Asif, vice-president research and innovation,
- Sheila Cote-Meek, vice-president equity, people & culture,
- Jeff O’Hagan, vice-president advancement, and
- Lucy Fromowitz, vice-provost students.
If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.
We will be hosting this Town Hall via the video conferencing platform Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.
If you have attended a past Town Hall, we would like your feedback through this short survey. If you were unable to attend previous town halls, you can access all of them here.
The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.
I look forward to your questions.
Sincerely,
Rhonda L. Lenton
President & Vice-Chancellor
RÉSERVEZ LA DATE : La première conversation communautaire virtuelle de 2021 aura lieu le lundi 8 février
En ce début d’année, nous sommes conscients que beaucoup d’étudiants, de membres du personnel, du corps professoral et du corps enseignant ont sans doute des questions au sujet des répercussions des changements des règlements provinciaux sanitaires sur les programmes, la recherche et le travail professionnel de l’université sur le campus et hors campus. Nous comprenons aussi que de nombreux membres de la communauté aimeraient en savoir plus sur les plans et priorités actuels de York, tant pour le trimestre d’hiver en cours que pour le trimestre d’été prochain.
Le lundi 8 février, nous réunirons la communauté de York pour une conversation communautaire virtuelle durant laquelle la haute direction fournira des mises à jour sur les opérations de l’Université et répondra directement à vos questions. Comme toujours, nous vous encourageons à soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.
Date : Lundi 8 février 2021
Heure : 9 h 30 à 10 h 45
Webinaire Zoom : https://yorku.zoom.us/j/98704749185?pwd=UHBqYk1ncVNrS0pQZXVXRFpVTXRWQT09
Code du webinaire : 987 0474 9185
Numéro de téléphone : (647) 374-4685
Mot de passe : 195097
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/
Pour m’aider à répondre à vos questions, je serai accompagnée de :
- Lisa Philipps, rectrice et vice-présidente aux affaires académiques
- Carol McAulay, vice-présidente aux finances et à l’administration
- Amir Asif, vice-président de la recherche et de l’innovation
- Sheila Cote-Meek, vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture
- Jeff O’Hagan, vice-président à la promotion
- Lucy Fromowitz, vice-rectrice aux affaires étudiantes
Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.
Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à l’utiliser ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.
Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage. Si vous n’avez pas pu assister aux conversations précédentes, elles sont affichées ici.
Vous trouverez les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.
J’attends vos questions avec impatience.
Veuillez agréer mes sincères salutations,
Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière