Skip to main content Skip to local navigation

Join the York community for a virtual town hall on June 17

President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton sends this invitation to the University community:

La version française suit la version anglaise.

Dear colleagues,

We are pleased to announce that we will be holding another virtual town hall on Thursday, June 17, where we will discuss the University’s plans for a return to on-campus activities in the fall and address questions from our community members.

We invite all students, staff, course instructors, and faculty to attend and submit any questions in advance of the event using this form. You can also visit the updated YU Better Together FAQs page for answers to frequently asked questions about return to campus plans.

Date: Thursday, June 17

Time: 3:15 p.m.

Zoom Webinar: yorku.zoom.us/j/94117655268?pwd=QnNsRUNqdjNkbW9KSE1jM1Ftc3JpZz09

Webinar ID: 941 1765 5268

Telephone dial-in: 647-374-4685

Password: 956873 

Link to livestream: youtu.be/ernNfNygP5Q

To help answer your questions, I will be joined by:

  • Lisa Philipps, vice-president academic and provost;
  • Amir Asif, vice-president research and innovation;
  • Sheila Cote-Meek, vice-president equity, people and culture;
  • Lucy Fromowitz, vice-provost students; and
  • Parissa Safai, special adviser to the president for academic continuity planning and COVID-19 response, and associate professor, School of Kinesiology and Health Science.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this town hall via the video conferencing platform Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The webinar will also be livestreamed on the town hall website.

You can add the town hall to your Outlook calendar using the attached .ics file.

If you have attended a past town hall, we would like your feedback through this short survey. If you were unable to attend previous town halls, you can access all of them here.

The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.

I look forward to your questions.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton
President and Vice-Chancellor


Joignez-vous à la conversation communautaire virtuelle de York le 17 juin

Chers collègues,

Nous avons le plaisir de vous annoncer que nous organiserons une autre conversation communautaire virtuelle le jeudi 17 juin, durant laquelle nous discuterons des plans de l’Université pour le retour des activités sur nos campus à l’automne et nous répondrons aux questions des membres de notre communauté.

Nous invitons la population étudiante et les membres du personnel, du corps enseignant et du corps professoral à se joindre à nous et nous les encourageons à soumettre leurs questions à l’avance à l’aide de ce formulaire. Vous pouvez également visiter la foire aux questions (FAQ) du site YU Better Together pour voir des réponses aux questions fréquemment posées au sujet du retour sur le campus.

Date : Jeudi 17 juin 2021

Heure : 15 h 15 

Zoom Webinar : https://yorku.zoom.us/j/94117655268?pwd=QnNsRUNqdjNkbW9KSE1jM1Ftc3JpZz09

Code du webinaire : 941 1765 5268

Numéro de téléphone : 647-374-4685

Mot de passe : 956873 

Lien pour la diffusion en direct : https://youtu.be/ernNfNygP5Q 

Pour m’aider à répondre à vos questions, je serai accompagnée de :

  • Lisa Philipps, vice-présidente aux affaires académiques et rectrice
  • Amir Asif, vice-président de la recherche et de l’innovation
  • Sheila Cote-Meek, vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture
  • Lucy Fromowitz, vice-rectrice aux affaires étudiantes
  • Parissa Safai, conseillère spéciale de la présidente pour la planification de la continuité académique et la réponse à la COVID-19 et professeure agrégée de l’École de kinésiologie et des sciences de la santé

Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir. 

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous en servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires. 

Vous pouvez ajouter la conversation communautaire à votre calendrier Outlook à l’aide du fichier .ics en pièce jointe.

Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage. Si vous n’avez pas pu assister aux conversations précédentes, elles sont affichées ici.

Vous trouverez les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.

J’attends vos questions avec impatience.

Sincères salutations,

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière 

Uncategorized

Tags: