The following is a message to the community from York University President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:
Thank you to those of you who have been joining us at our Virtual Town Hall series and submitting your thoughtful questions. Given the positive community feedback and volume of questions received at our last event, we will be hosting another all-community Virtual Town Hall on Wednesday, June 24.
Students, staff and faculty are encouraged to submit their questions about their academic, research and professional work, or any other University initiatives, in advance of the event using this form.
Date: Wednesday, June 24
Time: 1:30 – 2:45 p.m.
Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/93361241894?pwd=MTQzWWR0VmpjUjJPLzVhVHpoVUhOdz09
Webinar ID: 933 6124 1894
Telephone Dial-In: +1 (647) 374-4685
Password: 243293
Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/
Vice-President Academic and Provost Lisa Philipps, Vice-President Finance and Administration Carol McAulay, Vice-President Research and Innovation Amir Asif, Vice-President Advancement Jeff O’Hagan, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, and Vice-Provost Students Lucy Fromowitz will also be in attendance to help me address your questions.
If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.
We will be hosting this Town Hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.
If you have attended a past Town Hall, we would like your feedback through this short survey.
In the meantime, please know that the latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our COVID-19 website.
I look forward to your questions.
Sincerely,
Rhonda L. Lenton
President & Vice-Chancellor
Merci à tous ceux qui se joignent à nous pour nos conversations communautaires virtuelles et qui envoient des questions intéressantes. Étant donné les réactions positives de la communauté et le volume de questions reçues lors de notre dernier événement, nous tiendrons une autre conversation communautaire virtuelle le mercredi 24 juin.
Nous encourageons les membres du corps étudiant, du personnel et du corps professoral à soumettre leurs questions au sujet de leurs travaux académiques, de recherche et professionnels ou de toute autre initiative de l’Université avant l’événement à l’aide de ce formulaire.
Date: Mercredi 24 juin 2020
Heure: 13 h 30 – 14 h 45
Webinaire Zoom: https://yorku.zoom.us/j/93361241894?pwd=MTQzWWR0VmpjUjJPLzVhVHpoVUhOdz09
Code du webinaire: 933 6124 1894
Numéro de téléphone: +1 (647) 374-4685
Mot de passe: 243293
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/
La rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, le vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek et la vice-rectrice aux affaires étudiantes, Lucy Fromowitz, seront également présents pour m’aider à répondre à vos questions.
Si vous avez des besoins d’accessibilité, des notes ou des commentaires, veuillez nous le faire savoir.
Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de vidéoconférence Zoom. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous en servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.
Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage.
Entre-temps, vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web COVID-19.
J’attends vos questions avec impatience.
Veuillez agréer mes sincères salutations,
Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière