The following is an invitation to the York University community from President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:
La version française suit la version anglaise.
As we begin a new academic year, we want to provide an opportunity for York students, staff and faculty to come together, connect, and ask questions about the University’s plans and initiatives for the coming months. I am delighted to invite you to the first Virtual Town Hall of the 2020-21 academic year on Monday, Sept. 21.
We encourage you to submit questions in advance of the event using this form.
Date: Monday, Sept. 21
Time: 2:30 – 3:45 p.m.
Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/93072822686?pwd=SjJZYXY1Z1BVNzNRVUd0RlEvRU9CUT09
Webinar ID: 930 7282 2686
Telephone Dial-In: 647-374-4685
Password: 742065
Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/
Vice-President Academic and Provost Lisa Philipps, Vice-President Finance and Administration Carol McAulay, Vice-President Research and Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, Vice-President Advancement Jeff O’Hagan, and Vice-Provost Students Lucy Fromowitz will also be in attendance to help answer your questions.
If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.
We will be hosting this town hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.
If you have attended a past town hall, we would like your feedback through this short survey.
The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.
I look forward to your questions.
Sincerely,
Rhonda L. Lenton
President & Vice-Chancellor
Alors qu’une nouvelle année universitaire commence, nous souhaitons donner la chance au corps étudiant, au personnel et au corps professoral de York de se rassembler, de prendre contact et de poser des questions sur les projets et les initiatives de l’Université pour les mois à venir. Je suis ravie de vous inviter à la première conversation communautaire virtuelle de l’année universitaire 2020-2021 le lundi 21 septembre.
Nous vous encourageons à soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.
Date: Lundi 21 septembre 2020
Heure: 14 h 30 à 15 h 45
Webinaire Zoom: https://yorku.zoom.us/j/93072822686?pwd=SjJZYXY1Z1BVNzNRVUd0RlEvRU9CUT09
Code du webinaire: 930 7282 2686
Numéro de téléphone: 647-374-4685
Mot de passe: 742065
Lien pour la diffusion en direct: https://conversations.info.yorku.ca/
La rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek, le vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan, et la vice-rectrice aux affaires étudiantes, Lucy Fromowitz, seront également présents pour m’aider à répondre à vos questions.
Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.
Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.
Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage.
Vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.
J’attends vos questions avec impatience.
Veuillez agréer mes sincères salutations,
Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière